Translate

maandag 24 augustus 2015

Toska en de Randjes

Na drie maanden ben ik weet terug. Niet dat ik zo lang ben weggeweest, maar er kwam zomaar niets van bloggen. Maar eigenlijk wil ik toch niet stoppen, dus dan moet ik maar doorgaan. In de tussentijd zijn we verschillende daagjes uit geweest en op vakantie en ik hoop hiervan later iets te laten zien.
Het enige waar ik steeds mee door ben gegaan is de randjes. Iedere zaterdag de nieuwe randjes die erom vragen om geborduurd te worden. En dit is dan het resultaat.


 Maar er was nog een nieuwe uitdaging. De zomer Sal van Soet Idee.  Hier nog steeds te downloaden.


Eerst wilde ik er niet aan mee doen, maar deze is zo leuk om te doen. dat ik het toch niet kon laten. 
Voor het eerst heb ik met Sajou garen gewerkt. Het garen is mooi, maar omdat je uit het midden van deze coconnetjes werkt, gaat de draad snel krinkelen en in de knoop. Van het laatste deel heb ik nog maar en klein stukje geborduurd, maar hierna ga ik gelijk weer verder. 
Een hele mooie is te zien bij 

Iedereen nog een fijne week gewenst en groeten van Joke.






7 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent Joke! Je borduurwerken zien er mooi uit. Sajou garen ken ik niet, heb je dat met een speciale reden uitgezocht? Veel plezier met het verder borduren.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je gemist, Joke. Ik ben blij dat je weer terug bent.
    Met Toska ben ik net zover als jij. Veel succes met het kringelgaren......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb deze SAP wel opgeslagen maar nog niet mee begonnen
    Fijn dat je doorgaat met je verhalen-was al bang dat ik je verhalen over te hoofd hadden gezien.
    Met Sajou heb ik nog nooit geborduurd en zo te horen hoef ik dat ook niet te doen.
    Succes met het laatste om te borduren.
    Groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Joke,
    schön von dir zu lesen. Deine Stickereien sehen beide wunderschön aus.
    Tolle Farbwahl bei den Randjes und bei dem SAL von Soed Idee.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug! Lekker hè, een tijd niet bloggen, maar genieten van andere dingen. Dat moet ook kunnen.
    Ik zag bij Annelies ook de zomer Sal van Soet Idee. Helemaal af. Wat een enig patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je weer blogt. Je hebt ook niet stil gezeten... Leuke borduurwerkjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een bericht achterlaat.