Translate

maandag 12 juni 2017

Linen and Threads Mystery Sampler

Eigenlijk wilde ik na de Randje per Week lap eerst wat oudere begonnen werkstukken afmaken. Maar terwijl ik nog met de randjes bezig was, zag ik deze SAL. Uiteindelijk heb ik het nog tot eind januari uit kunnen houden, maar toen ging ik toch echt voor de bijl. Deze sampler wilde ik maken en de stof en het garen had ik nog in mijn voorraad. 31 januari om precies te zijn, was mijn start. En als jullie nieuwsgierig zijn, moet je zelf maar even kijken. Hier staat het. Inmiddels zijn er al zes maand delen verschenen.
Hier is het eerste resultaat van drie maanden.


Toen een borduurvriendin dit zag, werd ze ook meteen verliefd. Dit is haar resultaat.


Inmiddels is het juni deel ook af en het ziet er zo uit.


Op de Facebook groep zie je de meest fantastische variaties en kleurencombinatie voorbij komen.
De mogelijkheden lijken eindeloos. Echt een aanrader om als je toch meedoet ook daar lid van te worden. Helaas moet ik nu wachten tot er weer een nieuw deel komt. Kan ik toch wat oudere werkjes afmaken. Nu maar even braaf zijn.

Groeten, Joke


13 opmerkingen:

  1. Hoera eindelijk weer een berichtje van jou.
    Mooi is deze SAL hè en wat zijn er veel bij aangesloten -5000! Jouw borduurwerk wordt mooi in deze kleur. Zelf ben ik nog bij januari maar straks heb ik weer meer tijd en dan lukt het vast om wat in te halen.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, ook de andere kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat prachtig Joke! Dat er zóveel mensen aan mee doen, dat zegt toch wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een bericht achterlaat.