Translate

woensdag 13 februari 2013

Lapjes en AFFO.


Gisteren is mijn pakje met bestelde lapjes gekomen. De Quiltkoffer  adverteerde in januari op de "Quiltpagina" dat ze uitverkoop hadden. En omdat ik nog maar net met quilten in het groot begonnen ben, heb ik gelijk mijn slag geslagen. Ik had ook dit lapje besteld, omdat het mogelijk bij "La Passion" gebruikt kon worden.

Plaatje gepikt van de site.
Zo te zien is het geen spectaculair lapje, maar toen het binnenkwam was het een heel lief stofje. Omdat het nog steeds op de site stond, heb ik na de nodige aarzeling, toch nog maar wat besteld. Zijn ze niet lief ?


Gisteravond is ook mijn grote/kleine sterquilt afgekomen. Bij deze wil ik de mensen bedanken, die mij tips stuurden.  Uiteindelijk heb ik de ster toch met het Sulky goud gequilt. En ik ben er eigenlijk zo wel tevreden over.


Nog een andere foto, waarop het quiltwerk beter is te zien.


Ook is er bijna weer een stuk af van "La Passion". Nog 3 donkerblauwe hexagonnetjes en het kan aan de grote lap gezet worden.


Bedankt voor alle aardige reacties en ook een welkom aan de nieuwe volger.

Nog een prettige avond verder.

Groeten, Joke 

5 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes heb je gekocht, maar altijd moeilijk in te schatten hoe het er in het echt uitziet.
    En je sterquilt is prachtig geworden.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Stoffe! Ich liebe die blauen davon.
    Und eine schöne Quiltarbeit, das sieht fantastisch aus.

    Und schön, dass "La Passion" ein bisschen gewachsen ist.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes hoor, die kun je bij heel veel dingen gebruiken denk ik. En fijn dat het quiltwerk goed gelukt is!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezige lapjes. Ik kan me voorstellen dat je meer hebt besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr schöne Stoffe hast du dir gekauft.
    Das Quilting sieht beim Stern sieht Klasse aus.
    Dein La Passion ist wieder ein bisschen gewachsen. Super!

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een bericht achterlaat.