Translate

dinsdag 26 februari 2013

Maatjesdag en borduurwerk.


Zaterdag zijn we de hele dag op een Maatjesdag geweest. Nu wist ik tot voor kort totaal niet wat dit was, maar een paar dames in het zwembad vroegen ons of we ook zin hadden om te komen. Het is een ontmoetingsdag van mensen die elkaar van het forum op Hobbyjournaal kennen. Het was de bedoeling dat ieder die dag aan zijn eigen hobby werkte. Gezellig was het om met veel mensen verschillende hobby's te beoefenen. Er waren vrij veel kaartenmaaksters en die lieten ware kunstwerkjes zien. 's Morgens heb ik lekker aan de hexagonnetjes gewerkt en 's middags aan de lap voor het tasje. Andrea had breiwerk en mini quilt naaiwerk bij zich en ze liet ook wat van haar miniatuurwerk zien. Adrie zat kleine bloemstukjes te maken en andere Joke zat te borduren.  Welkom, leuk dat je me nu volgt.

foto van forum Hobbyjournaal.
Ik mocht nog meer foto's gebruiken, maar daar staan allemaal personen op en dat wil ik om privacy redenen niet doen. Zelf had ik ook een toestel bij me, maar vergat weer om foto's te maken.
De organisatie was perfect. De catering bijna te perfect, want er was zoveel lekkers, dat ik mij toch wel een beetje te buiten ben gegaan. Adrie en A3, bedankt voor deze gezellige dag.

's Avonds thuis en de rest van het weekend ben ik heerlijk doorgegaan met borduren. Ik voelde me weer net dat meisje op school met haar eerste borduurlapje.  Iedere keer was ik weer benieuwd hoe de volgende  rand er uit zou gaan zien. En zoals jullie zien, kon ik me soms niet beheersen en begon ik alvast een stukje aan de volgende rand.

Het is erg verslavend en ik ben nu al over de helft.

Allemaal nog een prettige dag verder, 
Groeten, Joke

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en vooral zo leuk om elkaars werkjes te bekijken en ervaringen uit te wisselen. Wat jou betreft denk ik voor herhaling vatbaar he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miniatuurwerk is ook zo mooi om naar te kijken. Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk initiatief, zo'n dag. Je ontmoet dan ook veel nieuwe mensen en je ziet natuurlijk heel veel verschillende creativiteit. Enig!
    Dat borduurwerkje is zo enig, geen wonder dat je er mee bezig wilt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je tasje leuk.
    En zo,n dag......verschillende hobby,s bekijken lijkt me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. even een bezoekje van mij. je borduurlapje ziet er schitterend uit!

    Groetjes,

    Sonnja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, heb je blog ook gelezen en ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig borduurtje Joke. Leuke combi rood en blauw.
    Bedankt voor je reactie.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een bericht achterlaat.